wtorek, 30 lipca 2013

Kogo przyciągasz? Taki też jesteś!

Mówią: pokaż mi swoich znajomych a powiem ci kim jesteś (w prawdzie można to odnieść to sposobu picia kawy, koloru skarpetek i innych, ale rzeczywiście coś w tym jest). Jak to jest z tymi ludźmi dookoła nas,      w tak zwanej mandali. Są stałe postacie, są postacie zmienne, przybliżające i oddalające, także takie na chwilę.
 W chwili kiedy my się zmieniamy, zmieniają się i oni, dochodzą nowi, niektórzy odchodzą. Jeśli nie wiesz w jakim punkcie jesteś popatrz na swoich przyjaciół znajomych. Jakie cech macie wspólne, światopogląd, poczucie wartości, misji, spełnienia.
 Czasami patrzę na swoich i widzę wiele wspólnych mianowników. Tak wszyscy mamy COŚ, ale brakuje nam czegoś...
 Zmiany te potrafią być bardzo dynamiczne, w ciągu kilku miesięcy krąg znajomych może się wymienić i...na tym polega życie. Ono jest ruchem, nic co jest dziś nie będzie takie same jutro.
 Nie stój w miejscu, rusz się! Rozwijaj i nie trzymaj zaciśniętych pięści. Otwórz się na nowe i wspaniałe...uczyń życie pięknym.

Miałam kiedyś przyjaciół którym wszystko  było źle, a życie pełne zagrożeń i zła. Nie odpowiadał mi taka postawa choć ich kochałam. Zaczęłam spotykać innych ludzi, myślących o pięknie i spokoju. Rozwoju, spełnieniu. I ja sama zmieniłam myślenie.



Pięknego życia
Mia A. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz